divendres, 8 de març del 2024

el somni d'avui

Avui he somiat que era l'aniversari de un familiar, i efectivament així era. Conscientment no ho recordava, i és ben curiós com el meu subconscient m'ho ha recordat exactament el dia en qüestió. El somni era d'allò be. Estrafolari, doncs la meva àvia materna anava a dormir a casa de la mare del pare de me germana: es a dir, algú que no té cap tipus de relació amb ella. Aquesta senyora també es posava la meva jaqueta taronja, la qual he hagut de portar avui perquè plou, i es feia una fotografia amb la meva àvia a les 8 del matí, que era quan jo havia de marxar de casa. Feien un dinar, i estaven convençudes que jo hi assistiria, però jo tenia una cosa del cau (que, efectivament, tinc avui) i els havia de dir que no hi anava. 

Crec que potser em dedicaré a escriure el que vaig somniant per aquí, ja que es una cosa que ja volia fer (escriure el que somnio) i aixi aprofito per rematar una altra cosa que també: escriure cada dia.

El somni d'avui m'ha deixat molt sorpresa de com de llest és el meu subconscient

Maraya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada