dimecres, 14 de febrer del 2024

perdre's per estar tranquila

Estar perdut entremig de muntanyes a priori sona aterrador, però hi ha quelcom en compartir l'experiència amb la família del cau que ho fa màgic.
Ha sigut quan de nena no era del tot conscient en quina vall ens trobàvem que m'he sentit enmig d'un no res gegantí, que lluny de fer-me sentir angoixa m'ha tranquilitzat infinitament. En aquell moment ningú espera ni pot esperar res de tu, perquè estàs incomunicada i sense cap intenció de canviar-ho. En aquell llavors escenaris que sola es farien inassumibles es transformen en un espai amic, familiar, i misteriós, nostre. Les travesses m'han fet descobrir les zones de per aquí que mai hagués visitat pel meu compte; i m'han fet descobrir facetes de mi que mai haguessin aflorat de no trobar-me en aquest únic espai. 
Les travesses, campaments, sortides, són dels moments més propers a la màgia que m'he trobat. Les muntanyes brillaven d'una forma única aquells dies, perquè cap dia s'assembla al anterior. Els gorgs amaguen secrets de nits de lluna plena i estels intensos, nits d'un fred que ja no es troba i un aire que desapareix. 
Avui he trobat a faltar aquesta part, però és ben lluny e inalcanzable. Si més no sempre hauré viscut aquestes nits úniques, que mai ningú em podrà prendre ni podrà veure altre cop. 

Amb melancolia,
Maraya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada