diumenge, 5 de novembre del 2023

tu hija

Avui m'hagués agradat que el dia fos diferent. M'hagués agradat que sense parlar el meu dol s'hagués vist traduït. M'hagués agradat que la gent que està aprop em cuides com la que està lluny. M'hagués agradat poder collir les flors, poder no haver de convèncer un home que el feminisme s'ha de fer notar, que la lluita pels drets lgtbiq no té res a veure amb la seva llibertat. Avui m'hagués agradat parlar de tu, enrecordarnos de quan eres aquí, parlar de les anècdotes. Enlloc, m'he vist arrossegada pel dia que passava i que jo no aconseguia prendre per les banyes. Avui he sentit que en la soledat aconseguia sentir-me menys sola. 

He escrit un petit poema, no gaire feliç. M'hagués agradat que això també fós diferent.


Tu hija es muy lista,
Pero no sabe priorizarse a si misma.
Tu hija ha sacado notas excelentes,
Pero no sabe poner ningún tipo de límite.
A tu hija la llaman guapa,
Pero ella es incapaz de verlo en ninguna curva, ningún ángulo.
Tu hija está siguiendo un camino ejemplar,
Pero siente la soledad treparle las venas.
Tu hija ha estado ahí por sus amigos, su familia,
Pero cuando está mal no sabe a quien llamar.
Tu hija se fue, y sobrevivió,
Pero parte de ella murió en el camino. 
Tu hija tiene una familia, que la quiere,
Y ella es incapaz de recibir ese amor.

Tu hija es lista, excelente, guapa, ejemplar, espabilada, querida. Pero ella es incapaz de verlo, y lo que siente es que nada será suficiente.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada