dilluns, 16 d’octubre del 2023

d'ulls bonics

 Avui ha plogut més o menys de veritat per primer cop en moltes setmanes, i fa molta estona que volia escriure al respecte, però el meu nou lloc de treball no no té cap tipus de separació entre ordinadors i tota l'estona em fa la sensació que algú veurà el que escric. Que després ho publicaré és irrellevant (ja sé que ho podrien veure allà!). El problema resideix en sentir-se observada mentre s'escriu. Si després algú llegeix les mateixes paraules que ara escric a correcuita en diferit com a mínim no m'hi hauré d'enfrontar cara a cara, o si més no, és una incomoditat amb la qual he après a conviure. Però que et mirin mentre escrius? NO SI US PLAU. 

Aquests dies han sigut durs, i escriure de veritat ho és més. Perquè el que sé que em naixeria escriure em faria arrencar a plorar, i a vegades no m'ho puc permetre. Com a aquí, per exemples. 

Per això salto les cançons de la Taylor que d'alguna manera ha escrit a propòsit per nosaltres, o per mi, ja que no crec que arribis a trobar-te en la situació que aquestes cançons et parlin directament a tu; perquè dubto que en general cap forma d'art faci recordar-te de nosaltres o de mi. 

I vés, si ja sé que escriure certes coses em fa plorar, no hauria de començar. 

Avui al autobús he vist moltes persones amb ulls molt bonics. Em pregunto si els meus han dit alguna cosa.


Maraya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada