dimecres, 16 d’agost del 2023

taylor

Estic fent ganxet al so de melodies retrobades que em parlen directament a mi, com si les hagués escrit per a les meves angoixes, el meu cor en un puny, i els dies calurosos que cada cop es poden suportar millor perquè llisquen cap a una deliciosa tardor que no paro de pensar. I gràcies a aquestes cançons he pogut disfrutar dels dies de no fer res, no com al principi de l'estiu, on el prospecte dels eterns dies i vacances m'angoixava més que res. Ella m'ha fet sobreviure les tardes llargues i m'ha fet retrobar-me amb el meu jo despullat d'altres. Tinc ganes del nou capítol que comença, malgrat encara estic en dol pels anys que he passat mig a cegues. Tinc ganes de castanyes i fulles taronges, de plats calents i jerseis i de viatges de retrobada. Tinc ganes de reviure tot allò que he deixat de viure fa tants anys, per unes i altres coses. De llibres i escriptura. Panellets, i moniatos. De sopa, matins foscos d'hivern, i espelmes i encens. 
I de fons se que sonaràs tu, perquè m'estàs fent una companyia insòlita que em recordarà que ho he fet i ho tornaré a fer. Tornaré a estar bé.

Amb el cor tremolós,

Maraya 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada