dissabte, 8 de juliol del 2023

l'estiu del que em vull amagar

Em trobo en la ciutat de la que he escrit tantes vegades somniant en aquella coberta per núvols, construïda en cases de colors i edificis baixos, en les que el silenci principalment es veu trencat per les gavines. 
Em ric de mi mateixa al pensar que ansío totes aquelles coses que he deixat enrere, voluntàriament. Em trobo en camí d'anar a buscar allò que m'ha fet voler tornar a veure si la visió d'això em fa sentir-me menys perduda, menys desolada. 
Sento com si estigués en unes breus vacances a casa d'algú altre, a l'espera de tornar a casa meva, el meu racó, amb la meva gent. Resto a l'espera de aconseguir sentir-me aquí com a casa, en un moment en el que les taules s'han girat, i el que és "a casa" és a Noruega, amb elles, amb tu, i amb el meu jo que he descobert. Vull rodejar-me de gent bonica i vull trobar el meu espai, el meu niu, el meu jo que ha retrassat el viatge i segueix allà, deixant-me a mí sola davant d'aquesta tempesta d'estiu, tropical. El meu jo que ha decidit quedaré amb la neu de l'hivern, els dies llargs, i les abraçades sentides. El meu jo que s'ha quedat i m'ha deixat aquí lluitant sola contra la nit, que em sembla més inmensa que mai, que m'aterra. 
L'estiu aquí també passarà i podré tornar a ser el meu jo real, que ansia el fred que porta a abraçar-se més sovint. Però ara mateix el meu estómac em diu que aquí no es el meu lloc i que en algun moment hauré de tornar, per sempre, allà on el sol no es pon durant l'estiu i on l'hivern es cobreix de blanc per refugiar les que ens sentim perdudes. O bé no és un lloc, sinó elles. 

Lo prometido es deuda. I'm sorry it was a day late, but your friends still love you crazy ❤️

Fins aviat,

Maraya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada