dissabte, 3 de juny del 2023

Un pedaç

 Fer maletes pel que sembla és quelcom que em produeix pànic, perquè no es limita a posar coses en una bossa o motxilla, si no a decidir quines parts de la meva vida ara marxen, a haver d'empaquetar trossos de mi, a haver de reconèixer que ja s'acaba i que ja no viure aquí. I fins ara les maletes no estaven fetes i podia fer veure que encara quedava lluny, que potser l'escenari canviava, que seria ben fàcil deixar d'estar aquí. Però acabo de fer les maletes d'allò que puc sobreviure sense tenir-ho a prop i estic al límit de posar-me a plorar en qualsevol moment. 

Tinc una llista de coses que vull fer abans de marxar i només de pensar que se m'escorre el temps entre els dits m'omple d'angoixa. 

- Nedar al fiord

- Fer una barbacoa al llac del costat de casa

-Veure la "posta de sol" des del llac de la presa

- Ballar per últim cop

- Anar amb la Bianca al gimnàs 

- Menjar Ramen

-Fer un pastís

-Un passeig per la ciutat

-Anar ALLES AS


no tinc l'ànim per escriure més


Maraya

1 comentari:

  1. I'm officially making it my mission to ensure you get to do all those things, and anything else that you might have on your list, before you move <3

    ResponElimina