dijous, 23 de febrer del 2023

I la neu colpejava les finestres sense pietat

Hi ha un immens sol que fa temps que no es veia amagat entre les clarianes de núvols que ploren grans flocs de neu. Aquesta a vegades cau cap a amunt, desafiant la gravetat i la mateixa paraula caure. La neu no deixa de meravellar-me, i l'he trobada a faltar. 

Tinc ganes de dies llargs i jaquetes lleugeres, però se m'estreny el cor al pensar que pot ser de les últimes nevades que vegi. Alhora, estic més tranquil·la davant la perspectiva de tornar allà d'on sóc; el que ha passat durant aquest any i mig no ho canvia el fet de tornar, i ni sóc la mateixa ni ho tornaré a ser. Tinc ganes de tornar a trepitjar l'ateneu, d'escriure a la seva biblioteca o jardí, de tornar a veure Barcelona sota la pluja, d'assaborir les tempestes d'estiu i el cant dels ocells en dies assolellats. Tinc ganes de retrobar-me amb allò que sé que m'agrada d'on vinc, de tenir espai per gaudir de la gent que sé que m'estimo i que vull veure més d'allà. Sovint se m'oblida que hi ha més gent de la que tinc normalment present que em fan bé i que puc tenir més a prop. Les circumstàncies són les que són però puc modelar el meu entorn i el que faig, i no arrossegar-me pel que hauria de ser i no és i em fa patir i em deixa confosa, trista, insatisfeta. 

La neu ha parat, i amb ella, aquesta urgència de plasmar-ho en aquest espai. 

Amb amor, Maraya

PD: your friends don't hate you, they love you!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada