divendres, 24 de febrer del 2023

homenatge al noi que treballa a la cantina

Ens hem llevat amb el món cobert de nata muntada, i altre cop mirar per la finestra és l'únic necessari per de seguida dibuixar un somriure al meu rostre. 

Vull donar les gràcies a aquell noi que treballa a la cantina que sempre em cobra els cafès a preu reduït encara que a vegades no porti la polsera adient per fer els cafès més barats. Ho he notat, i estic infinitament agraïda per aquest gest. Tenint un acord no parlat en el qual tu alimentes la meva addicció sense cobrar-me un ronyó, i jo fidelment vinc cada dia al voltant de la mateixa hora per buscar aquest apreciat tresor. Crec que aquets petits gestos sempre aconsegueixen alegrar-li el dia a algú encara que sigui lleugerament, efímerament, per un instant i no més, i després es perden en la memòria. Per això vull molt fort escriure això i no oblidar-me mai que en dies aleatoris en els quals em vaig deixar la polsera-reductora-de-preu-del-cafè, va haver-hi algú que intencionadament es va recordar de mi i va tenir un gest dolç. Gràcies, mil gràcies, per deixar-me gaudir d'aquestes petites coses. 

Amb amor, Maraya


PS: still your friends don't hate you, they love you

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada