divendres, 30 d’octubre del 2020

Nova imatge... nou títol?!?!

 En el moment d'actualitzar la imatge del meu blog també em vaig plantejar canviar-li el nom (que no l'essència). Perquè? Senzillament perquè sentia que no acabava d'encaixar visualment Maraya com a nom de blog, malgrat tinc clar que aquest serà el meu pseudònim i que si el títol l'inclou, millor. 

Per aquesta raó m'he posat a tafanejar webs que generen nous noms i n'he trobat una (en anglès, como no) que me n'ha generat uns quants d'allò més curiosos. Encara estic valorant si decantar-me per un d'ells o no, i mentrestant els deixaré per aquí per tenir-los a mà, per si els voleu veure, i perquè és el meu blog i puc i perquè no.

Si voleu veure el generador de noms, és bastant divertit. També hi ha moltíssimes opcions més! Molt útils per l'escriptura.

Voilà!

  • Personal Delicate Maraya – mm ok, no
  • Maraya's Not-So-Secret-Diary – si home
  • The M Word – sembla la manera fina de dir una paraulota
  • Writing Addict – not bad
  • The Art of Reading – seria bastant hipòcrita donat que ara mateix llegeixo més aviat poc
  • Blog Read Write – what?
  • Confessions of a Reading Freak – aquest no el descarto
  • Marayable – NO

N'hi ha moltíssims més... però ja no tenien ni sentit jajajaj


   Amb amor, Maraya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada